Sertliği bilemiyorum canım ama 3-4 gündür benim de hareketlerde azalma var kıpır kıpırdı şimdi ben dokunursam bir iki hareket ediyor başka yok , yarın kontrolüm var inşallah bişey yoktur, içini ferah tut sen de bişey yoktur. O sertleşme ben de yorulunca oluyor bu arada yormamaya çalış kendini.