Birglbiray 36. Haftadayım şimdiye kadar yaşamadım o yüzden şaşırdım makat bölgem de birden bi ağrı oldu baskıyla birlikte geçti sonra hani basur falan değilim o yüzden şaşırdım değişik geldi başına böyle bir şey gelen var mı? Doğumla bi alakası olabilr mi bunun
Ozlemmmmm Birglbiray bende lavobaya gittikten sonra agri yasiyorum kasiklarimdaki baskinin aynisi oluyor ve bende ayni haftadayim dogumla ilgili mi acaba bende merak ettim
Birglbiray Hazal89 canım anlamadım valla gece karnım çok sertleşti biraz da belim ağrıdı şuan hiçbir şeyim yok tırsıyorum 😁
Ozlemmmmm Birglbiray olabilir simdi saglik ocagindan geldim bebegim dogum pozisyonundaymis yururkende asiri baski oluyor her an bekliyorum ben