Selam kızlar bende cinsiyet öğrenemeyenlerdenim. 12 haftalıkken başladım sormaya ama doktorumuz sağolsun hiç oralı bile olmadı ama 29 Aralık'ta özele gidicem ki OZaman da 16 haftalık olacak görmemesi imkansız olur diye düşünüyorum. Ki zaten miniğim çok hareketli göstermemezlik yapmadı hiç ama kısmet artık bakalım. Sağlıklı olsun da