Merhaba 23+5 haftamdayım karın germe ameliyatı olduğum için daha yeni yeni tam hissediyorum ama acaba gazlamı karıştırıyorum diyorum çok değişik. Bazen titreşim gibi bir şey oluyor bazen sanki içerde hava baloncuğu var ve bir anda kaçıyor gibi. Bazen kocaman bir kalp atışı gibi bir şey. Sadece 1 kez masal okurken evet tekme attı dedim. Sizler nasıl hissediyorsunuz merak ettim. Bir de kesinlikle ben sırt üstü yattığımda daha çok hissediyorum ve sürekli yada düzenli değil