Ben yapmadım ama özelde muayene olan bir arkadaşımın aniden sancısı tutunca eşi oraya götürmüş,o kadar memnun kalmışki anlata anlata bitiremedi belki o günkü çalışanlar denk gelmiştir bilmiyorum sizede sebep olmak istemem ama bana o kadar güzel anlattık ilgi alaka ve temizliğini evim oralara yakın olsa orda doğururdum.