elfmoom Arkadaşlar; doğum fiyatlarını ve bilgilerini ne zaman öğrendiniz ne zaman konuştunuz doktorunuzla ve hastaneyle?
MiniMiniKus elfmoom Valla gittiğim gibi ilk muayenede sordum İstanbul Şafak SGK hariç 6400 SGK dahil 3200 dedi ama doktorun anlaşmalı oldugu hastane bu diye doktor bu fiyatı verdi Doktor orada çalışıyorsa fiyat değişebilir diye biliyorum
Mom3834 elfmoom hamileliğimi öğrendiğim ilk hafta gitmek istediğim hastane ve doktoru seçip hastaneden fiyat bilgisi aldım sonra sigorta fiyatlarına baktım direk iki can özel sigorta yaptırdım. Gitmek istediğim hastaneyi de karşılıyordu. Bana daha mantıklı geldi iyi ki yaptırmışımm
elfmoom MiniMiniKus bende özel kliniğe gidiyorum. hem doktor hem de hastane ücreti olacak, İzmirde doğum fiyatları çok çok yüksek, en azından tahmini bir fiyat alalım diyoruz ama erken mi doktor konuşur mu bilemedik 16. haftadayız bu arada gittiğimizde 18. haftada olucaz
elfmoom Ayseee4238 çok geç değil mi 😮 doktor ve hastane aynı mıydı? yoksa klinikte muayene olup doktor hastane farklı mıydı
MiniMiniKus elfmoom Ben direk sormuştum o haftaları bile beklemedim Baştan öğrenip ona göre yol almak lazım dedim kendi kendime çünkü sigortam yok suan ve öyle olunca ekstra masraf 😑
Ayseee4238 elfmoom evet aynıydı aşılamadan itibaren aynı hastane ve doktora gittim bilmiyorum o zamana kadar pek sorma gereksinimi duymadık heralde aklımıza gelmedi yani
elfmoom Mom3834 ben sorsam erken olmaz o halde? 18. haftada olucam gidince :) o sigortayı bilmiyorum ilk kez duydum😮
Msl_ege Mom3834 bende o şirketten fiyat aldım . 4900 küsür nakit 5130 gibi bişey 5 taksit dediler . 8 muayene hakkı var . sizin de öyle mi ?
Mom3834 elfmoom istanbulda var ama izmirde geçerli mi bilmiyorum demir hayat sigorta kapsamı altında poliçe adı bu şekilde.. tabi tabi erken olmaz. Ben iyi ki yaptırmışım diyorum yoksa testler tahliller muayeneler ve dogum şimdiye ödediğim parayı çoktan kat be kat geçerdi.. Daha dogumu anestezisi var sezaryen normal farketmeksizin hepsini karsılıyor. Bir de zam geldi zaten dogum fiyatı poliçeye ödediğim kadar oldu. Yani baya kar etmiş oldum
Sirince-anne34 elfmoom 30 haftalığım şuan 3.4 gün önce kontrolde sordum doktorumun doğum fiyatları çok yüksek anlaşmalı hastanelerin fiyatı da eklenince bütçemi aşıyor. O yüzden doğumuma kendi doktorumu çağırmayacapım
elfmoom Sirince-anne34 işte biz de öyle bir şey yaşamamak adına erken sorup ona göre ayarlama yapmak istiyoruz inanılmaz yükselmiş inanamıyorum
MiniMiniKus elfmoom 27+5 im şuan Evet bi hastane 7000 diğeri 6400 dedi Maalesef aşırı çok geldi bana da ama yapacak bir şey yok Sigorta girişim yapılacak inşallah yoksa altından kalkmak zor
Elalinaipek Ben 36.haftamdayım, Ankara Tobb’da doğum yapacağım hoca ücreti hariç 4500 + bana ve refakatçilerime covid testi dediler. O da 500 tutuyor. Hoca’nın ücretini görüşmedik, doğumdan sonra ne derse o.
candanx zaten eşimle düşündüğümüz iki hastane vardı, sonra doktorumu da değiştirdim 25. haftadan sonra. hastaneyi de netleştirmiş olduk. 32. hafta gibi de hastaneyle görüştük sezaryen tarihimi doktor netleştirince de yazılı kağıt aldık fiyata dair hastaneden doğumdan 5-6 gün önce