Esrakly hayır saçmalama bebeğe zararı olmaz. Kendini aç bırakma tabi ki ama az yiyorsun diye bebeğe bi zararı olmaz. Normalde zaten ayda 1 kg almamız gerekiyor. Günlük kendine aldığın kalori miktarından 300 kalori fazla almanı tavsiye ediyor uzmanlar. Biz biraz iki canlıyız diye abartıyoruz yiyoruz ama ☺️ Tabi kendini asla aç bırakma kan şekerin düşer tansiyonun düşer. Az as sık sık yemeye çalış. Yemek için de kendini zorlayıp mideni bulandırma. Kendine gelince toparlarsın zaten vücuduna izin ver bol bol dinlen. Çorba iç ☘️ Geçmiş olsun 🙏