Kardelenkuzeybatuhan Merhaba kızlar 6.5 haftalık hamileyim kahverengi akıntı geldi doktorum progestan verdi ama her lavaboya gidişimde korkuyorum tekrar olur diye bu ilacı kullanan var mı ?
Sedarda Kardelenkuzeybatuhan ben kullaniyorum 6+4 te kanamam oldu benim de doktor verdi 10.haftamdayim hala devam ediyorum.Fitil olarak aliyorum ben.1 hafta kadar da devam etti benim lekelenmem arada kana dondu falan ama kesildi daha sonra.Panik yapmayin rahat olun saglikliysa tutunur zaten eger sagliksizsa ne yaparsan yap dusuyor daha once tecrube ettim malesef
Aysem- Kardelenkuzeybatuhan 4.haftalıkken benimde olmuştu şuan 8 haftalığız çok şükür geçti. Progestanı bende kullanıyorum hem fitil hem iğne olarak düzenli kullanırsan etkisini görürsün. Kendini yormaman lazım, ben hep yattım wcye giderken ayağa kalkıyordum.
Meri3220 Kardelenkuzeybatuhan daha önce kaybım olduğu için doktor hamileliğimi öğrendiğimden itibaren kullandırmaya başlamıştı zaten 5 haftalıkken kanama olunca doz artmıştı sadece ama benim aynı gün geçmişti kanama kahverengi olduğu sürece problem görmüyor doktorlar ama artarsa ve kırmızı yada pembe olursa doktorla görüş canım geçmiş olsun
Beyza00_ Ben kullanıyorum 6 haftadır 4. Haftamda başladı 8. Haftaya kadar devam etti canım kırmızı pembe olmadığı sürece korkma. Ben her tuvalete girdiğimde geliyodu
Kardelenkuzeybatuhan Sedarda üzüldüm canım inşallah tekrarlanmaz Allah hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin 🙏
Kardelenkuzeybatuhan Aysem- çalışıyorum maalesef çok fazla ayakta kalmıyorum ama insanlarla uğraşmak gerçekten stresli 🙂 stresten uzak durmaya çalışıyorum ama bakalım 🤷🏼♀️
Nazlii__ Kullandığım halde arada yine geliyor ama korkulacak birşey olarak görmüyorum kullanmaya devam ettiğin sürece korkma
Kardelenkuzeybatuhan Meri3220 Allah bir daha yaşatmasın canım inşallah sağ Salim kucağımıza alırız hepimiz 🙏
Aysem- Kardelenkuzeybatuhan Doğru söylüyorsunuz insanlarla uğraşmak çalışmaktan daha zor. Doktorunuz bu süreçte dinlenmeniz için rapor vermedi mi?
Pamuguummm Ben de 6. Haftamda kanamam olduğunda başladım. Şuan 15. Haftadayım günde 3 içiyordum şimdi 1e düştü ama devam ediyorum hala.
Kardelenkuzeybatuhan Pamuguummm geçmiş olsun canım ben 200 lük 2 kere kullanıyorum günde fitil olarak
Gulra Kardelenkuzeybatuhan merhaba geçmil olsun. Bebeğinizin kalp atışını duydunuz mu? Beta değerleriniz nasıl?
Kardelenkuzeybatuhan Gulra hayır 6 hafta olmasına rağmen doktor kalp atışı için erken dedi oğlumda doktor şah erken dinletmişti beta değerim yüksek