HacerCeyhunUureli Bende 23. Haftadan beri aynı problemle boğuşuyorum. Bebeğimin ayakları kasığımda,baskı yaptıkça ağrı çekiyorum ve tuvalete gidiyorum . Doktor ben daha şikayetlenmeden baskı hissediyorsundur ayakları kasıklarda dedi . Bir de maşallahı var , çok hareketli ,bazen öyle sert vuruyor ki kasığıma,altıma yapacakmışım gibi hissediyorum .🤭🤣