Prensannesi38 Kızlar bugün kontrolde doktor bebek baş gelis pozizyonu almış dedi ama çok erken değil mi yada normal mi kafam karıştıda 🙄
Mavi34 Prensannesi38 daha çok.doner ben 33 deyim hala her gitmemde baş geliş veya makat diye değişiyor pozisyonu
QueenMommy Prensannesi38 canım hareketleri artmaya baslamıstır o doğuma kadar hep dönücektir bende 19 haftalıgım sürekli hareketli 😂☺️☺️