Ebruskahh canım kan idrar testi ver büyük ihtimal tansiyon ilacına başlarlar ilk gebeliğimden öyle olmuştu . Alfamete başlamıştm . Küçüğün yüksek olması sıkıntı oluyor sıkıntı yapma yediğine içtiğine dikkat et özelden falan soracağın olursa da yaz yaşadım bu süreci 2. Gebeliğim şuan