Tgcbbrdmr korkma doktorun dediği zaman yap. Eğer gebeysen ilacını Alman gerekebilir. Bende çok korktum negatif olur diye ama sonra korkunun ecele faydası yok er yada geç olumlu yada olumsuz bu sonucu görcem dedim bi gayret yaptım testi. Sende korkma ve yaptır bence. İnşAllah hayırlısıyla pozitif olur.