20 haftalık gebeyim, evi topladım derledim derken yatak odasıyla baya uğraştım 3 halı sirkeledim yatağın altını kaldırdım nevresim tak değiştir falan sonra wc bi girdim ki bembeyaz bulanık bir akıntı gelmiş sulu değil biraz yapışığımsı. Korkulcak bişey mi ki? Normalde de akıntım vardır ama böyle yoğun değildi. Hay allahım ya 🤦🏻♀️