Kızlar bebeğim küvezde kalıyor suanlik süt yolluyorum ama yollamadığım zaman sütüm akıyor acaba dolapta kaç derece bekler
Şuan dolabım18 derece de çalışıyor ve buzluğa mi atmam lazım yoksa yukarda kalsa birşey olur mu hastaneye yolladığım zaman da orda dolaba katıyorlar iki dolap değiştiricek diye katmak da istemiyorum kafam cok karişik aydınlatır misiniz beni🙏🏼