Deletedmom93428 Kızlar 16 günlük lohusayım bugun kendimi hani böyle grip olursunuznya halsiz olursunuz ateşiniz vardır ama üşüyorsunuzdur aynı öyleyim ya 🥺 ateşim yok bu arada ama ateşim varmış gibiyim sıcağım ama üşüyorum da başına gelen var mı
Nymphadoraa Deletedmom93428 25 mayısta Antalya da doğum yaptım. Bir haftalıkken falan bir akşam üşüme tuttu. Hava iyi sıcaktı üstelik. Bir gece boyunca üşüdüm. Hastaneye gidecek dereceye gelmediğim için gitmedim . Ertesi gün geçti
metehaninannesiii Deletedmom93428 ahh benim cok sukur geçti de kendime geldi afaganlar basıyordu ellerim ayaklarim buz gibi ama terliyordum
Mom726272 Deletedmom93428 bende 16 günlük lohusayım normal terleme oluyoda dediğini yaşamadım ben onun dışında ameliyat yeri ağrısı var baş ağrısı var uykusuzluktan bizim kızın gazı erken başladı 🙄
Mom726272 Deletedmom93428 ciddi mi ya 4 sefer mastit oldum oğlumu emzirme döneminde çok kötüydü ya çok geçmiş olsun 😔
Mom726272 Deletedmom93428 ilkinde acillik oldum ya mastit olduğumu bilmiyodum antibiyotik yazdı doktor serum yedim öyle geçti 2. Ve 3. Antibiyotikten kalmıştı onu içerek atlattım 4. De aynıok kötü oldum ama antibiyotik olmadan atlattım ters emzirme pozisyonu dene mutlaka emzirirken canın yanacak ama faydası olur 💚 bide duşta tarakla göğsünü tarar gibi masaj yap mutlaka lahana yaprağını da öneren var ama nasıl uygulandığını bilmiyorum ben denemedim sen onu da Bi araştır istersen
Deletedmom93428 busra1997alpaslan2021 yok aşkım annem yollayacak bana onda vardı ama zaten 40 ım çıktıktan sonra takacağım zaten