pnrbezirci Annebaby Allah yardımcın olsun canım aynıyız senınle ıns benımde gelır artık ya sağlıcakla kavus yavruna 🙏🏻🥰
Melistosum Ay bende 39da doğurmak istiyorum Allah yardımcınız olsun bir avazda inşallah pamugunjzu alın 🧿❤️👼
Garfield06 Annebaby benimde dün öyle oldu hastaneye gittim altima kacirmisim 🤯🙁 bebegin suyu iyidi nst de sanci yoktu. Allah saglicakla kucaginiza almayi nasip etsin insallah
Sumeyyyyeee Sağlıkla sıhhatle kavuşsun inşallah🤲🏻 Bende bugun 39 dedik sancınız vs. Varmıydı bende sancı vs hiçbir belirti yok hatta şuan bile gezmelerdeyim 39+2 de 3 te gelse diyorum ama gelmeyecek gibi sanki
Kaderx Annebaby sümmessebileyesserah bu zikri çek. Doğum anında ve ikinmada Abesesuresi20 ayet meali: sonra ona yolu kolaylaştırdi. Allah kolaylık versin cnm