bebisim-_00 kusura bakmak değil estağfurullah asıl siz kusura bakmayın ama gerçekten kolay birsey yaşamadım 29 haftalıkken bebeğim karnımda ölmüş hareket etmeyince doktora gittim ve orda öğrendim burnum kanamıştı oda bebeğe pıhtı atmış ve kalbini durdurmuş yani bir anlık tansiyon yükselmesi ile oldu acil ameliyata alınmak zorunda kaldım normal doğum olsaydı benm hayati riskim vardı uygulama da kaç gündür benim konum üzerine geçti hep herkese açıklama yaptım şimdi yazdıkca acım sızım daha da artıyor sabrım kalmamış onu anladım çok zormuş rabbim kimseye evlat acısı vermesin bende o yüzden hani şimdi ameliyat olduğum için bi sorayım dedim yeniden ne zaman adet olurum diye ona göre yeniden anne olmak çok istiyorum çünkü 😔