hilalmevsim_3467 Nmsee nane limon tozu var aktarlarda oralet gibi o iyi geldi bana birde ıhlamur kaynattım limonlu tüketebilirsiniz. Geçmiş olsun.
srparsln Nmsee doktorum bana ballı zencefil ve ıhlamur içmemi tavsiye etmişti. Ama çok ağrılıysa bi doktora görünün derim enfeksiyon olmasın antibiyotikten başkası onu zor geçiriyor çünkü😏 geçmiş olsun☘️