Polenpolen52 Hamileyken Lazer yapılıyor mu? Yapılırsa da hangi aydan sonra acaba bılgısı olan varmı ❤️
bahtnurr1 Polenpolen52 ben gebelikten önce yapıyordum. Aslında bebeğe zararı yokmuş ama hormonlardan dolayı tüyleri azaltmak yerine çoğaltıyor dedi çoğu güzellik salonu o yüzden yapmayı bıraktım. Doğum sonrası hormonlar düzelince artık tekrar devam etmeyi düşünüyorum
ggkca Polenpolen52 Benim üyeliğimi doğumdan 6 ay sonrasına kadar dondular hormonlar anca düzeliyor diye
Belizmoms Polenpolen52 ben bekarken başlamıştım 5 yıl kadwr gittim vücudumda hiç kalmadı çok az çıkıyordu 3 4 ayda bir bikini bölgesi iiçin gidiyordum şuan hamileyim ve sanki hiç lazere gitmemiş gibiyim 😁 çıkmaya başladı yine o yüzden artık doğumdan sonrada ağdaya devam lazere gitmicem çok da pahalı olmuş zaten gerek yok artık
Belizmoms Polenpolen52 hamileyken zararı yok normalde ama kendini kasarsan sorun olabilir o yüzden önermiyor doktorlar hamilelik zamanında
Kubratrn Evet benim de hamilelikte arttı be katardı lazer yaptırmıştım bitmişti nerdeyse artık doğumdan sonra
Polenpolen52 Belizmoms anladım yanı bende hıc tuy bıle kalmadı muhtemelen cıkmaya baslıyor, tekrar basa sarıcak herhalde🤮
candanx ben hamileyken kesinlikle yapılmıyor diye biliyorum en doğrusunu doktorunuz bilir tabi. ama güzellik merkezleri bile üyelik donduruyorsa ortada ciddi risk var demek bana göre.
Aysenur___ Polenpolen52 doktor bişey olmaz dedi ama benim gittiğim güzellik merkezi o riski almayalım diye yapmadı doğumdan sonra gidip yaptıracağım inşallah:)
Aysenur___ Polenpolen52 günde bir tane sade soda iyidir diyo doktorlar genelde damla marka olursa iyiymiş hamileler için ama bunlar benim bilgim yine araştırın canm google falan yazın kontrolde de doktorunuza sorun