37+5 teyim 1 cm açıklık demişti doktor bi kaç gün önce nişanım gelmişti 2 gündür de azar azqr su geliyor çamaşırımı ıslatıyor biraz biraz.Ebeye sordum açıklıktan olur 2 güne doğurursun dedi ama böyle azar azar gelmesi suyu azaltmaz mı bebeğe zarar gelir mi? Acile gitmeli miyim? 2-3 kez ağrıyla gittim 1-2 gece yatıp çıktım hep durdurdular şuan zamanı geldi ama yatırır durdururlar yine diye gitmedim.Su nasıl tek seferde mi geliyo kızlar? Napıcağımı bilemedim 😔