Rabia1511 32-4 hamileyim doktorum bebeğimin karın bölgesinin biraz küçük olduğunu söyledi fazla önemli bişy olmadığını ve sürekli takip edileceğini söyledi bebeğin kilosuda 1.750 boyle bişy yaşayan var mu Bnde tedirginim sizce büyür mü 😔
Umudumm Rabia1511 canım aynısı bende de var 2 hafta gerideydi şimdi 3 hafta oldu 3 hafta olunca sıkıntı biraz dedi şimdiye kadar sıkıntı yapmamıştı zaten 6 günüm kaldı o yüzden sorun olmıcak plasentayla ilgili benimki plasenta yaşlandığı için çocuk beslenemiyor maalesef
Ilaydaafra5 Rabia1511 hic sikinti yapma canim benim bebegimde zayif 37 haftalikken gittim 2.800 du suan38 haftaligim yarin gidicez bakalim hic kafama takmiyorum ama sende takma 🙂
Busucan Rabia1511 Canım 28.haftada benimde aynı oldu karın çevresi gerideydi biraz beslenmeye önem verdim her gün kaşar peyniri,süt,muz,ananas tüketmeye çalıştım bebeğim baya öne geçti ve 4 kiloya yakın doğdu hiç kafana takma😊
Asrinbaby Rabia1511 bende aynı durumdayım cnm karın çevresi daha küçük çıkıyor. 3 haftadan sonra sorun oluyormuş. Kafası boyu kilosu önde 😂 koca kafalı olcak sanirim şaka maka 39 dayım ve doktor daha fazla beklemem dedi 40 i görmek istemiyor. Çünkü 2 hafta önden gidiyor gelişimi suyu yetmez dedi 🙄
Umudumm Rabia1511 bebeğin eşi canım anneyle bebek arasında besin ve oksijen alışverişini sağlıyor. Yaşlandığı zaman yeterli besin ve oksijen veremiyor yani
BraTurgut Bende aynı doktora gittim 2000 kilo dedi bebek aramızda pek fark yok günlerimiz aynı ama bana geride olduğuyla alakalı bir bilgi vermedi demekki bir problem yok canım
Sukranerolkaradag BaranAsaf01 Bir ara post açtılar ya en fazla 20 olan genç anneler diye. Plesenta ne diye sorulur mu ya hamile kalmış bir kadın?
939918 Rabia1511 bana da bebeğin göbek etrafı biraz sıska dedi annesine çekmemiş dedi 😁 bişey olmaz Allah'ın izniyle merak etmeyin