Mucizeminiklerim2021 benim kanamam çok fazlaydı ilk haftalarımda hatta Bi gün öyle Bi kanamam oldu ki evin heryeri kan, hastaneye gidene kadar araba kan içinde sanki adam kesmiş gibi, hastaneye gittim hemşireler hemen beni aldı düşürüyorsundur kesin dedi. Hala aklıma geldikçe gözlerim doluyor. Ben Bi ağlıyorum anlatamam. Doktor geldi bebekler sağlıklı yatış vericez dediler 1 hafta kanamam sürdü. Arada oluyordu yine, şuan 29+1 haftalık kanamam yok çok şükür. Bana hastanede yatarken Bi tane hemşire benimde ikizlerim var doğum yapana kadar kanamam sürdü demişti. Korkma demişti. 😊 Tabi herkeste aynı olmayabilir inşallah hepimiz sağlıcakla kucağımıza alırız bebeklerimizi