Nazmel Kızlar progestron fitil olarak gece yatmadan önce kullanıyorum ama ne kadar itmeliyim kusuruma bakmayın açıkca sorucam işaret parmağımın yarısına yakın itiyorum içeriye ama galiba az itiyorum sabah olduğu gibi akmıştı vajinamdan.
Dilekcnkn Nazmel Sıvı şeklinde aktıysa normal canım ama direk ilacın kendisi çıktıysa biraz daha ittir uzandığında da dizlerini kırıp sırt üstü biraz dur çıkmaz
blueberyy00 Nazmel ben itebildigim kadar ileri itiyordum işaret parmağın yarısına kadar sa çok itmiyorsun sanırım ben bide 3 tane birden itiyordum sabah kalktigimda hiç ilaç gelmiyordu sadece su gibi akıntı yapıyor ilaç o oluyordu
Yagmur00 Nazmel gece tuvalete gıdınce elını yıka lavobaya otur oyle ııtekle gitsin sonra git yat zaten o sabun gbı oluyor lavobaya gıdınce Beyz bı akıntı oluyo zaten parçalandı gı ıcın canım
Dilekcnkn Nazmel Olur canım o iç çamaşırına yapışınca haliyle o bölgeyede gelmiştir , bende fitil kullanınca sabah yoğun bir akıntı ile uyanıyorum.
Nazmel blueberyy00 ozaman bu akşam daha çok iteyim parmağın tamamını itmem mi gerekir bi yandan korkuyorum
blueberyy00 Nazmel korkacak bisy yok incecik parmağın hicbirsey olmaz ben tamamını sokuyorum valla ilaç ne kadar ileri giderse o kadar iyi diyerek doktorumda itebildigin kadar ileri it demişti zaten