alpereninannesiii Merhaba kızlar, ben 13+3 günlük hamileyim ama cildim çok kaşınıyor cildim de çok kuru ne yapmalıyım. Alerji testi mi yaptırmayalım? Lütfen yardımcı olur musunuz?
Dilekcnkn alpereninannesiii Bioderma atoderm inan ki harikaa bir nemlendirici Benimde öyleydi onu kullandım anında bitti kaşıntım kuruluğum , onun yanı sıra bulaşıkları falan bir süre eldivenle yıka , çok sıcak su ile de banyo yapma.