Benim ilk gebeligim 5. Ayda cok hafif belirdi 7. Aydan sonra kendini göstermeye başladı aslinda o kadar da merak etmek iyi değilmiş çıktıktan sonra zorlanıyor insan😩😂😂😂ben suan 37+3 um ne oturtabiliyorum ne kalkabiliyorum birakin ne zaman cikarsa ciksin düşünmeyin😂