Cgdmustn Merhaba 24 Ağustos da oldum en son adeti, 22 eylülde kan verdim 339 beta çıktı salı günü randevu aldım hastaneye İlk muayene olacağım
Cnsgkc Canım benim de son adet tarihim 21 Ağustos. Çok yakınız. Benim şu an 6 hafta 1. günde. 8 ekimde kalp atışı duymak için doktora gideceğiz 🥰🙏 Senin de 6. haftan dolmak üzere sanırım🥰
HazelDerin Cnsgkc Aynıyız 😂😂 bende 6+1 kalp atışını dinletmese de gördüm ben ekranda gösterdi cuma günü. 🥰
Cnsgkc HazelDerin Ay evet aynıyız 😁 Benim de kese ve bebek göründü kalp atışı için heyecanlıyım bakalım 😍🙏 Çok sağlıklı bebişlerimiz olsun 🙏
Natcan Selam canım benim de son adetim 26 Ağustos 23 Eylül idrar testi yaptım pozitif doktoru aradım bana da 5 ekim salıya randevu verdi programa göre 5 hafta 3 günlük gözüküyorum bakalım ultrasonda sonuç ne gözükecek
Cnsgkc Cgdmustn 1 Ekimde gördü canım görünür inşallah yalnız vajinal ultrasonla baktı karından baksa görünür müydü bilmiyorum