Nazmila1978 Kırmızı görüldü, demin bat oldu, zaten hiç bir belirti yoktu, ama o hayalet çizgi baya umut vermişti neyse nasip değilmiş 😔
Fatma_4224 Nazmila1978 üzülme kuzum hiç bir belirtiyi de hamileliğe yorma bendede gogus hassasiyeti var ucu acıyor ama hiç sevinmiyorum cunku adet olunca cok üzülüp aglıyorum herşeye hazırlıklı olmak lazım Rabbim bir gun bizleri de evlat sahibi yapacak biliyorum