Zeze2454 Kızlar internetten bir kaç yenidoğan kıyafet sipariş edicem ama baktığımda ya 0-1 ay yada 1-3 ay var yani 0-3 ay yok 1-3 ay alsam kıyafetleri yenidoğduğunda büyük mü olur 0-1 almak istemiyorum çok az giyebilir diye
bahtnurr1 Zeze2454 0-1 denilen yenidoğandır çünkü 2-3 hafta giyiyor diyor herkes. 0-3 alırsanız çuval gibi oluyor baya büyük yani tercih sizin
seldaas Zeze2454 0 1 almadım bebek doğduktan bi hafta sonra çıkıp aldım mecburen herkes alma alma dedi ama çuval oluyor herşey yenidoğan alın kesinlikle
Bebebebe Zeze2454 canım ben oğlumda 1-3 aldım 0-3 aldım bir iki hafta giyebildi daha da giyemedi . şimdikileri 3-6 aldım genelde . hastane çıkışındakiler 1-3 sadece . bence büyük al .
Elif0712 Zeze2454 bebek birden buyuyuveriyor 1.3 ay alin eltimin bebegi 4 kilo oldu aldigi bircok sey gelmedi yogunluk 3 6 ay olsun rahat giyer
yesimmasf Zeze2454 ben 0-3 almıştım biraz buyuk tu ama sorun olmuyordu yeni doğan alin en iyisi yada başka sitelere bakin mutlaka vardir 😊
Berrycherry Her markanın bedenleri farklı oluyor, bazılarında yeni doğan olarak yazıyor 0-3 3-6 diye gidiyor.
Prens1prenses2 Zeze2454 valla canm genelde 0-3 ay oluyor yada 3-6 ay oluyor 2 takım 0-3 aylık alsan yeterli oda hastane çıkışı falan geri kalanı da 3-6 ay almak lazım benekler her ay 1 kiloya yakın alıyorlar o yüzden hemen küçülüyor 2 çocuk büyürüm bu üçüncü bunda böyle yapıcam