twohones Onla devam ettim canım çok iyi doktorum serklaj oldum serklajımı o yaptı ilk önce Rabbimin sayesinde sonra onun sayesınde 31+3 oldum iki düşügüm kımyasalım vardı güney hastanesindeki doktor tüp bebek yapcam dedi onun yanına gittiğim ay hamile kaldım