istanbulluanne mac Benim doktorum her gittigimde 4d de bakıp fotoğrafını veriyor 15. Haftadan beri 😊 ekstra ücret almıyor.
Yigitalininannesi Benim doktorum her gittigimde 4 d bakiyo eger uygun pozisyondaysa bazi doktorlarin cihazlari iyi oluyo ve bu sekilde ayrintili ultrasona bayildiginiz para disinda muayene oldugunuzdada gorebiliyorsunuz .