Etraa bu yazdıklarınızın hiçbiri bir işe yaramıyor iki kere serklaj yaptıran biri olarak söylüyorum, tutarsa tutar, tutmazsa isterseniz hiç kalmayın tutmuyor, bir gebeliğimde sizin yazdıklarınızı yaptım 10 gün hastanede yattım bebeğimi kaybettim, 2.sinde yine dikiş atıldı ama hiç oturmadım normal hayatımı yaşadım iş yaptım, ağır sepetler taşıyordum her şey Allahtan dedim, kendimi Ve bebeğimi Allah’a teslim ettim çok şükür 40. Haftamda doğum yaptım o yüzden allaha teslim edin yiyecek ekmeği varsa doğacak zaten