Glyyyy Kızlar acil cevap lütfen, biraz önce büyük lavaboya gittim ve dışkıda kan geldi yoğun miktarda ancak kabızdım ondan mıdır başına gelen var mı?
llFatma Glyyyy zorlamisin kuzu kanaman çoksa git. Şu icmedigin için oluyor suyu bol tüket ve katı şeyler çok tuketme
llFatma Glyyyy benim kardeşim bekar az kan gelmişti ondan korkudan her gün 2.5 lt su içiyor. İçtiği günden beri tekrar yaşamamış. Büyük abdestinizi zorlamayın her türlü çıkacak zaten😁
halecelik Glyyyy yok ondan değildir canım kabızlıktandır öyle olsa makattan değil vajinadan kanama olur
Belfam Glyyyy bu haftalarda ortaya çıkması normal yine de sen vücudunu daha iyi bilirsin biz ihtimalleri söylüyoruz
Ouzc Glyyyy bende de olmuştu. Doktor çatlak olduğunu söylemişti. Çatlak ile Basur genelde karıştırılıyor. Muhtemelen zorlandığınız için çatlamıştir. Yıkarken ılık su ile yıkayın. Bana sıcak suya oturmak iyi geliyordu ama hamilelikte doktora danışmak lazım. Bunun en önemli çözümü kabız olmamak. Eğer çok kanadiysa bi iki kere daha kanayabilir korkmayın.