Burcu-112 yarın 32. Hafta başlayacak nasipse
benim kaburga ağrılarım var bir kaç haftadır
felaket ağrı yapıyor batıyor etime etime
bulantılarım 4. Hafta da başlayıp hala benimle devam ediyor genelde yemek yedikten sonra yatmak zorunda kalıyorum yoksa kusacak kadar etkiliyor. Bu sebeple hareket pek etmiyorum 😒 gebelik öncesi günlük 1 saat yürüyüş yapan sporunu aksatmayan biriydim ama hamileliğim hep böyle yeyip yatarak geçti diyebilirim 🤨 tabi son iki haftadır mide yanması da bulantıya eşlik etmeye başladı ödem yada siskinlik yok şimdilik zaten zorla yemek yediğim için çokta kilo almadım 5 kiloya yakın aldım bakalım sağlıklı olsun doğumlarımız da en önemlisi o 🤗🤗🤗 katlanılıyor bir sekilde