Hanımlar artık 7. Ayıma girdim çok şükür normal kilo aldım bacaklarım kollarım belim falan kalınlaşmadan sadece göbüşden 😄 ama yüzüm elmacık kemiklerim çok şişti bütün kilo yüzümde toplanmış gibi böyle olan hamişler var mı nasıl gider bu yüzdeki şişlikler 😌