Ferideserdar valla siz kullanır mısınız bilmiyorum ama ablamın bebeğide çok gazlıydı aktarlardan çekilmemiş kimyon aldık onu kaynattık en küçük biberonla ılıtıp ondan içiriyorduk yeğenime çok güzel gaz çıkartıyordu ablam hep öyle büyüttü çocuğunu bende kendi çocuğuma kullanmayı düşünüyorum gazlı olursa.Doğal bişey olduğu için zararı olacağını sanmıyorum ama içinize sinmezse kullanmayın ben sadece bildiğimi paylaşmak istedim 🙈