Bebek4545 Zaten isim uzun bence tek başına çok güzel. Yarın bir gün evlenir kendi soyadını kullanmak ister iki isim ve iki soyisim çok uzun olur tek isim taraftarıyım
Leyla-_-01 yaseminyaldiz evet tekti zaten sonra ikinci bir isim mi koysak dedık almilayi begenmezse onu kullanır dıye