Merhabalar benim de evlenmeden önce 9 cm kistim vardı. Doktor ağrı falan yapmıyorsa çok fazla almayalım yumurta rezervi azalmasın daha anne olmamışsın gençsin demişti. Visanne ilacına başlattı. Hiç adet görmedim. 2 sene kadar kullandım. O ara evlendim. Kistim 2×5 cm kadar küçülmüştü. Evlendikten 6 ay sonra doktora gittim. Kist 2×2 cmdi. İlacı bıraktım. 2 kez adet gördüm. 3.sünü görmedim. 29 haftalık hamileyim. Hiçbişey yapmadım kendiliğinden oldu. Sadece hep olumlu düşündüm. Doktorlar bana çocuğun olmaz tüp bebekle yaparız gibi laflar etti. Hiç umursamadım hiç düşünmedim. Hep kendiliğinden olacak diye düşünüyordum. İnşallah rabbim size de bağışlar. Hiç üzülmeden anne olursunuz😇