Sahinnadire canım benim bebeğine kavuşturan rabbime şükürler olsun🤲🏻 Bende 35 haftalık doğum yaptım üstelk 2300 gram doğdu bebişim , benimde solunum sıkıntısı vardı ve ciğerinde enfeksiyon varmis sağ ciğerinde hemen küveze götürdüler . Benimde öyle deneye deneye solunum cihazını çıkartıllar ve 12 gün sonra kızım çıktı suan yanımda kollarımda cok şükür Allahim sana da nasip etsin yavrunu kollarına canım sakın sıkma canını motive ol ona süt gönder ❤️🤲🏻