duygulu62 bence de söyledikleri gibi rahat çok şükür 🥰 ilk aylar mide bulantısı halsizlik uykulu hal falan çok sorunlu olmasa da iyi de değildi ☺️ ama 2. Trimester çok şükür çok rahat geçiyo, sadece hızla büyüyen Bi göbüş var onun haricinde normal geçiyo ama 25. Haftadayım 3. Trimestere geldim sayılır bakalm orda neler bekliyor beni ☺️ hayırla gelsin miniklerimiz 🥰