İlk başta sulu akıntım oldu daha sonra kanlı su gelince hastaneye zor yetiştim ayağa kalktığımda şarıl şarıl akıyordu şimdi 4gündür hastanede yatıyorum çok tedirginim kızlar hala devam ediyor kanama biraz azaldı ama erken doğum riskim var kafam Allak bullak oldu lütfen dua edin bana benim yaşadıklarımı yaşayıp 30 -35i bulan oldu mu lütfenn