Smyr_2525 ben evlendikten hemen sonra hamile kaldım 3 aylıkken kaybettim Kürtaj oldum
Sonra hiç korunmadim 8 ay denedim olmadı klomen falan kullandım bir sürü ilaç kullandım
Sonra birgün müşterim geldi soğan suyundan bahsetti tarifini anlattı kesinlikle yap ilaçları bırak psikolojimi rahatlat dedi
Bende onun dediği gibi yaptım psikolojimi ilk başta rahatlattim kuaföre falan gittim saçımı boyattım yeni yeni bir sürü kıyafet aldım
Adet oldum 3.gunu başladım içmeye adetim fazlalastikca ben daha fazla mutlu oldum o ay da hemen hamile kaldım çok şükür