Merhaba canım , korkma Allahın izniyle bir sorun olmaz. benimde dönem dönem olurdu kistim. Doktor takibinde oluyordum ve kendiliğinden yok oluyordu. Hamile olduğumda kontrolde 7 cm kistin var dedi doktor , şimdi 13 haftalık hamileyim kistin hiç bir sorunu yok bize diyor doktor. Tabi doktor takibi ve kontrolü şart.