9+5 ikiz hamileyim dun aksamdan beri kasklarimda bir baski bi sizlama agri var kanamam yok dusuk tehlikem vardi ama kanama gelmedi ama asiri hassas oksuremiyorum bile cok geriliyor kasiklarm sizce bebeklere bisey olmusmudur.cok korkuyorum yasayan varmi?