Kızlar Dogum yapmış tecrübeli annelere bişey sormak istiyorum cevaplarlarsa sevinirim benim ilk hamileligim ve şuan 31+1 olduk doguma az kaldı ve icimde stres ve korku var zaten herşeyde hemen panik yapan biriyim benim korkmamın sebebi normal dogum da suni sancı verilmesi cevremdeki herkes suni sancının cok kötü olduğunu aşırı ağrılı geçtiğini söliyor bir diğer korkum da dogum başlayınca vajinaya kesik atıp dikmeleri uyuşturuyorlar mı yoksa direk mi kesiyorlar ne kadar bir acı oluyor hiseddiliyormu birde suni sancı dediginiz şey tam olarak nasıl birşey fikri olan acıklasın lütfen