Merhaba arkadaşlar 27 haftalik geneyim geçen hafta aşırı karın ağrısı ve rahime bi baskı hissiyle doktora gittim yüksek enfeksiyon var dedi ilaç verdi iki hafta sonra kontrole gel dedi ama bi haftadır ilaç kullanıyorum ve asla etkisi olmadı rahim ağrısı karın ağrısı ara ara şiddetleniyor bi hafta daha beklemeli miyim. ( ilk doğumum 8 aylik oldu)