Edacevik https://resimyukle.io/r/aCglnFsHgd kızlar sizce hastane için bu takım olur mu ya kararsız kaldim kapalıyım illa sabahlık gerekiyormu kasımda doğurucam rahat bisey bakıyorum
seri4270 Edacevik illa gerekmiyor tabi nasıl rahat edeceksen onu al bunlar daha kullanışlı oluyor doğumda
Aycaaa571 Edacevik çok tatlı bence bende kapalıyım doğumum kışın ortasında olacak onun için sabahlık aldım birde daha rahat olur depend de kullanacağım için
ikiprensesannesii Edacevik canim pijama guzel ama rahat emzirmek icin dugmeli olanlardan tercih edebilirsn sabhlik olmasina gerek yok uzerine uzun hirkada giyebilirsn bnde kapaliyim uzun hirka giycem
Edacevik Aycaaa571 sabahlıklı takımlara baktım hic benim tarzım değil alsamda daha giymem o yüzden böyle bisey bakıyorumen azından sonrasında giyebilirim
FusunF Edacevik bana göre olmaz biraz evde giymelik kapalı olanlar için çok güzel takımlar var bence birazdaha bakın tabi bu benim fikrim 😊
alparslanannesii1661 Canım bunda zorlanırsin önden düğmeli alman daha iyi bence emzirme acisindan lcw den bakabilirsin bende ordan alicam
Alya_1963 Edacevik canım önü düğmeli olan takımlardan almanı tavsiye ederim ben önden düğmeli almıştım çokta rahat ettim sonrasında da evde de günlük kullanıyorum emzirirken yukarı kaldırmak zor olur senin için
Yegyjbffdeh Edacevik bu takimdan benim vardi cok rahat ve sicak tutuyor ama dedigim gibi penye sart yakmayacak seni zaten lohusa doneminde oyle bir ter atiyorsunki sular icinde kaliyorsun butun ödem terle atiliyor
sedaa_aa Edacevik sabahlık olmasına gerek yok ben alt üst pijama takımı kullandım ama önleri düğmeli bir model tercih edin emzirmek için