zaydn Benim bebeğimde sırt üstü yatınca oldukça hareketleniyor..Genelde sol ya da sağ tarafıma yatıyorum ama gece uyandığımda hep sırt üstüyüm, o şekilde sanırım daha rahat ediyorum.Doktoruma söyledim bu durumu sıkıntı olmaz uyandıkça soluna ya da sağına yatmaya çalış , endişe duyulacak bişey yok demişti