Bilgi sahibi olan yok mu acaba bebeğin durumu iyi diye eve gönderildim ama doğum da küvez yada ayrı kalma olayı olurmu hastahaneden çıkış uzun sürer mi hiç bir şekilde dışarı çıkmadım eşimde getirmiş olamaz o benden sonra pozitif çıktı bu hastalık bana nasıl geldi zor dayanıyorum 😔😔