gizzzy35 fenperest bol bol sıvı ve meyve tüketin. Bir çok hamile arkadaşım bu şekilde atlattı. Doktorunuzla da görüşün kan sulandırıcı kullanın mutlaka
Meryemce92 fenperest Benimde karantinam geçen pazar bitti. İlk 2 gün üşüme sıtma vardı sonra ateşlendim 2 gün full uyudum parol içince ateşim düşüyordu terliyordum bol bol sıvı tükettim meyve yedim bende tat kokuda yoktu iştahım kapandı ama bebek için zorladım. Bu şekilde kendime geldim. Halsizlik falan oluyor hala.
marbling10 fenperest artık o kadar şaşırmıyorum ki, ben 5 gün önce pozitif çıktım. O günden beri gördüğüm kaçıncı post, sayamadım. Maalesef çember daralıyor 🥺 Allah kolay atlatmayı nasip etsin. Şifamızı versin, bebeklerimizi korusun🙏
marbling10 fenperest iyileşiyorum gibi, böbrekleriö ağrıyor ve halsizlik var. Bol su içmeye çalışıyorum. C vitamini tüketiyoruz. Ballo süt içiyorum öksürüğe iyi geliyor
Helpmee fenperest daha karantinam dün doldu bgn cocuklarıma kavuştum çok şükür İyi gibiyim ama ne yazıkki etkisini kolay atmıyor hala kalp çarpıntısı ishal yorgunluk çekiyorum cocuklarla ilgilenecek takatim yok bebeğimide bgn kontrole gideceğim Fakat hstanede 10 gün yattım 🤦🏻♀️