YagmurCan11 Kızlar 14+3 haftalık hamileyim 2 gündür sol yumurtalıklarıma doğru sancı giriyo şiddetli adet sancısı gibi. Acaba başına gelen var mı önemli bir durum olabilir mi ?
Haticeee1 Endiselenme canim. Rahim genisledigi icin oluyormus. Ben 17+6 yim hala sanci ve agri var o bolgede 🤗🤗